Τε. Δεκ 1st, 2021

Η κορεάτικη σειρά “Squid Game” (Το Παιχνίδι του Καλαμαριού), κατάφερε μέσα σε λίγες μέρες να γίνει μία από τις πιο επιτυχημένες στα χρονικά του Netflix.

Μάλιστα, σύμφωνα με την πλατφόρμα έχει προσελκύσει 111 εκατομμύρια συνδρομητές από την ημέρα της πρεμιέρας της, στις 17 Σεπτεμβρίου, μέσα σε 25 ημέρες δηλαδή.

Το “Squid Game” ξεπέρασε μέσα στον πρώτο του μήνα το προηγούμενου νούμερο 1 της πλατφόρμας που ήταν η σειρά εποχής “Bridgerton”.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο >>

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *